Tato práce vás bude
bavit, pokud:
- se lépe cítíte v menší firmě než v korporátu,
- se nebojíte komunikace, ať už s dodavateli, partnery, nebo uvnitř firmy,
- jste technicky orientovaní,
- Vás baví, když se věci hýbou a mění a Vy hledáte nejlepší řešení dané situace,


pracovní náplň v oblasti nákupu:
- Zadání obchodní zakázky do interního systému a vytvoření prodejní objednávky,
- koordinace procesu zakázky až po předání do výroby,
- zajištění nákupu materiálu a zboží do výroby a na sklad,
- jednání s dodavateli, vyjednávání cen a termínů dodání,
- evidence vč. aktualizace katalogových položek a ceníků v systému,
- spolupráce napříč firmou - obchod, konstrukce, výroba, logistika.

pracovní náplň v oblasti servisu:
- Můžete pracovat jako servisní technik/čka (instalace a opravy bazénů), nebo již máte více zkušeností a vidíte se spíše na dispečerské pozici (plánování termínů servisních výjezdů, technické poradenství tuzemským i zahraničním zákazníkům - nutná znalost německého jazyka),
- komunikace s partnery i zákazníky,
- zajištění fakturace servisů vůči zákazníkům,
- spolupráce napříč firmou - obchod, výroba, logistika, nákup.
CO můžete očekávat
od nás?
- Příjemné pracovní prostředí (rádi Vás tu provedeme),
- zaškolení od kolegyň, které nyní tyto činnosti vykonávají,
- flexibilní pracovní dobu s občasnou možností home office,
- možnost dalšího vzdělávání,
- 5 týdnů dovolené, 2 dny sick days, stravenkový paušál a řadu dalších benefitů,
- otevřené dveře k managementu firmy a prostor pro Váš rozvoj a inovaci,
- a také dobrou kávu zdarma.

Jaké schopnosti a dovednosti potřebujete?
- Min. SŠ vzdělání, technický směr výhodou,
- máte za sebou už nějakou praxi v logistice/nákupu/servisu apod.,
- baví Vás hledat technická řešení a rád/a komunikujete (i v cizím jazyce),
- domluvíte se německy a anglicky,
- chcete se stále vzdělávat (zkoušíme nové materiály, nakupujeme nové doplňky pro naše výrobky),
- uživatelsky pracujete s MS Office,
- jste samostatný/á, zodpovědný/á, pečlivý/á.

"Nabízíme vám jistotu stabilního zaměstnání, zázemí rodinné firmy, která se v oboru pohybuje více než 25 let. Na každém zaměstnanci nám záleží a chceme, aby u nás pracoval rád. V našich halách je čisté prostředí, můžete se občerstvit ve výdejním automatu za symbolické ceny nebo si dát kávu zdarma. Několikrát ročně pořádáme firemní akce, kde nechybí sud studeného piva a kus dobrého masa."

Pokud Vás inzerát zaujal, zašlete nám prosím svůj profesní životopis na: prace@centralplast.cz, nebo vyplňte formulář níže. Rádi s Vámi vše probereme na osobní schůzce.
Vážení zákazníci, rádi bychom Vás informovali, že v období od pondělí 28. července do pátku 8. srpna probíhá naše celozávodní dovolená. Vašim požadavkům se budeme opět plně věnovat od pondělí 11. srpna. Děkujeme za pochopení a přejeme Vám krásné léto!